Regulamin
§ 1
Definicje
- Szkolenie - zbiór materiałów audio, wideo i tekstowych stanowiących zasób przekazywanej wiedzy i metod jej weryfikacji
- Usługa – oferowane na Stronie Szkolenie online,
- Kupujący – osoba fizyczna lub prawna nabywająca Usługę za pomocą Strony
- Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupu w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
- Operator Płatności – instytucja płatnicza obsługująca płatności online
- Urządzenie – komputer, smartfon lub inne urządzenie Kupującego, zdolne do połączenia z internetem, posiadające ekran, głośniki oraz przeglądarkę
- Strona – serwis internetowy dostępny pod adresem zaufanatrzeciastrona.pl lub jego poddomeny
- Sprzedawca – Piktoria Adam Haertle, Al. Andersa 31/219, 00-159 Warszawa, NIP 6351521756
- Użytkownik - każdy podmiot, zapoznający się z zawartością Strony
§ 2
Postanowienia wstępne
- Użytkownikiem mogą być osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych. (osoby prawne lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej)
- Z chwilą dokonania rejestracji na Stronie, Użytkownik oświadcza że przyjmuje do wiadomości i w pełni akceptuje warunki niniejszego Regulaminu oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Użytkownik nie zgadza się z postanowieniami Regulaminu, Sprzedawca ma prawo odmówić Użytkownikowi świadczenia usług.
- Użytkownicy mogą korzystać ze Strony tylko w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy świadczenia usług, usunięcia danych lub likwidacji zamówienia w przypadku złamania przez Użytkownika prawa lub postanowień niniejszego Regulaminu.
- Za pośrednictwem Strony, Sprzedawca prowadzi sprzedaż szkoleń online oraz świadczy na rzecz Kupującego Usługę drogą elektroniczną polegającą na umożliwieniu Kupującemu zawarcia ze Sprzedawcą umowy o dostarczenie treści cyfrowych w postaci Szkolenia.
- Aby dokonać zakupu Usługi i móc z niej korzystać Kupujący musi dysponować Urządzeniem spełniającym poniższe warunki:
a. dostęp do internetu o przepustowości min. 6Mbps,
b. sprawny ekran oraz głośniki,
c. przeglądarka internetowa z włączoną obsługą cookies,
d. dostęp do poczty elektronicznej.
- Kupujący nie może dokonać zakupu anonimowo ani pod pseudonimem.
- Ceny wszystkich towarów znajdujących się w Serwisie są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
§ 3
Prawa własności intelektualnej
- Szkolenie stanowi utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do którego prawa autorskie przysługują Sprzedawcy.
- Kupujący nie ma prawa do powielania, kopiowania i wykorzystywania Szkolenia ani Usługi (w całości lub we fragmentach) w sposób niezgodny z prawem. Zabronione jest zmienianie struktury elektronicznej Szkolenia lub innego rodzaju modyfikacje (np. usuwanie zabezpieczeń lub oznaczeń). Niedozwolone jest również dystrybuowanie Szkolenia, udostępnianie lub odtwarzanie publiczne.
- Rozpowszechnianie Szkolenia przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy do Szkolenia i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
§ 4
Usługi świadczone drogą elektroniczną
- Za pośrednictwem Strony, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługę drogą elektroniczną polegającą na umożliwieniu Kupującemu zawarcia ze Sprzedawcą umowy o dostarczenie treści cyfrowych w postaci produktów elektronicznych dostępnych na Stronie.
- Produktami elektronicznymi dostępnymi na Stronie są głównie kursy online w formie nagrań wideo, transmisji na żywo, artykułów, quizów.
- Sprzedawca zapewnia Kupującemu możliwość założenia konta na Stronie.
- Jeżeli Kupujący zdecyduje się założyć konto na Stronie, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego również usługę drogą elektroniczną polegającą na utrzymywaniu konta na Stronie. W koncie przechowywane są dane Kupującego oraz historia złożonych przez niego zamówień na Stronie. Kupujący loguje się do konta z wykorzystaniem swojego adresu e-mail oraz zdefiniowanego przez siebie hasła.
- Jeśli Kupujący wyrazi na to zgodę, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego również Usługę Newslettera polegającą na wysyłaniu Kupującemu informacji dotyczących nowych produktów w ofercie Sprzedawcy oraz innych informacji marketingowych związanych ze świadczonymi Usługami.
- Kupujący w każdej chwili może usunąć konto na Stronie kontaktując się ze Sprzedawcą.
- Kupujący w każdej chwili może wypisać się z Usługi Newslettera kontaktując się ze Sprzedawcą lub klikając przycisk „Wypisz” w jednym z newsletterów.
- Do korzystania z Usługi w pełnym zakresie wymagane jest urządzenie z dostępem do Internetu posiadające ekran, głośniki oraz przeglądarkę internetową.
- W ramach korzystania z Usługi lub Strony, Użytkownika obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
§ 5
Zakup Usług
- W celu zakupu Usługi Kupujący musi wykonać następujące kroki:
a. Jeśli nie posiada konta na Stronie, założyć konto podając swoje dane takie jak imię, nazwisko, adres email, hasło.
b. Wybrać Usługę spośród dostępnych Usług w ofercie na Stronie. Ceny Usług mogą się różnić w zależności od rodzaju Usług lub ich pakietów a także rabatów i promocji.
c. Kliknąć w przycisk „Kup teraz za xxx PLN”, aby wybrać Szkolenie do zakupienia w celu dokończenia Zamówienia i wykonania płatności.
d. Wypełnić formularz, podając dane niezbędne do realizacji zamówienia i wybrać sposób płatności. Jedyną formą płatności za Usługę jest płatność elektroniczna za pośrednictwem Operatora Płatności.
e. W przypadku chęci otrzymania Faktury VAT Kupujący musi wybrać opcję „Chcę otrzymać Fakturę VAT” i wypełnić niezbędne dane.
f. Zaakceptować Regulamin – akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do dokonania zakupu Usługi.
g. Kliknąć w przycisk „Kupuję i płacę”.
- Po kliknięciu w przycisk „Kupuję i płacę”, Kupujący zostanie przeniesiony na stronę Operatora Płatności w celu dokonania płatności za wybraną Usługę.
- Po dokonaniu płatności Kupujący zostanie przeniesiony na Stronę. Z tą chwilą Strony zawarły Umowę na Usługę. Kupujący otrzyma potwierdzenie zakupu na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
- Jeżeli Kupujący zaznaczył w formularzu zamówienia, że chce otrzymać fakturę, na podany adres e-mail otrzyma fakturę VAT.
- Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
§ 6
Udostępnienie i korzystanie ze szkolenia
- Zakupione Szkolenie zostanie udostępnione Kupującemu poprzez przesłanie, niezwłocznie po zwarciu Umowy, nie później niż w ciągu 24 godzin od dokonania płatności, na podany w formularzu zamówienia adres e-mail danych dostępowych do panelu użytkownika.
- Korzystanie ze Szkolenia odbywa się z poziomu panelu użytkownika.
- Dane dostępowe nie mogą być przekazywane przez Kupującego osobom trzecim. W przypadku wykrycia udostępniania danych dostępowych osobom trzecim Sprzedawca może zablokować Kupującemu dostęp do panelu użytkownika.
- Kupujący uzyskuje dostęp do Szkolenia na czas określony w opisie Usługi. Po tym okresie dostęp zostanie wyłączony a Kupujący otrzyma możliwość przedłużenia dostępu zgodnie z ofertą.
- Sprzedawca może w wyjątkowej sytuacji podjąć decyzję o wyłączeniu dostępu do Szkolenia, o czym uprzedzi Kupującego przynajmniej z miesięcznym wyprzedzeniem.
- Kupujący przyjmuje do wiadomości, że zalogowanie się przez Kupującego do serwisu Sprzedającego oferującego Szkolenie jest równoznaczne z jego odtworzeniem oraz z utratą prawa do odstąpienia od Umowy.
§ 7
Odstąpienie Konsumenta od umowy
- Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład poprzez pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
§ 8
Odpowiedzialność za wady
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu szkolenie wolne od wad.
- Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli szkolenie ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
- Jeżeli Kupujący stwierdzi wadę szkolenia, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
- Reklamacje zgłaszane przez Kupujących będą rozpatrywane w terminie do 14 dniu roboczych od momentu ich zgłoszenia. Sprzedawca powiadomi Kupującego o rozstrzygnięciu zgłoszonej reklamacji za pomocą wiadomości e-mail przesłanej na adres wskazany przez Kupującego w trakcie rejestracji.
§ 9
Dane osobowe i pliki cookies
- Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies opisane zostały w Polityce Prywatności dostępnej pod adresem wideo.zaufanatrzeciastrona.pl/privacy.
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w Polityce Prywatności.
§ 10
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami, w tym o dostarczenie treści cyfrowych na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
a. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
b. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą,
c. skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
- Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl.
- Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
§ 11
Postanowienia końcowe
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na Stronie.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na Stronie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia umowy.
- Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest pod:
a. adresem email biuro [małpa] zaufanatrzeciastrona.pl
b. nr telefonu 517 199 507 (w godz. 9-17 w dni robocze)
c. adresem Piktoria Adam Haertle, Al. Andersa 31/219, 00-159 Warszawa.